Reklamace
Případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné.
Kdy můžu reklamovat?
Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.
Jak mám reklamovat?
V případě, že se rozhodnete zboží vrátit nebo reklamovat, zašlete jej na níže uvedenou adresu:
Cejl 892/32
602 00
Brno
K balíčku vždy přiložte průvodní dopis, kde bude uvedeno, zda se jedná o vrácení nebo reklamaci, číslo objednávky, navržený způsob náhrady a Vaše kontaktní údaje. O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky
O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.
Kontakty
Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na e-mailu
info@vyhrejzivot.cz.